Gwiazdkowe emocje, świąteczne nastroje
3 lutego br. we Frankfurcie nad Menem zakończyły się pięciodniowe targi dóbr konsumenckich, na które tradycyjnie złożyły się trzy imprezy: Christmasworld, Paperworld i Creativeworld. Ze wstępnych obliczeń organizatora wynika, że w tym roku znów wzrosła liczba zwiedzających a optymistyczne nastroje sprzyjały biznesowym rozmowom i składaniu zamówień. W sumie w targach wzięło udział 2.855 wystawców a do Frankfurtu zjechało 85 tys. gości ze 156 krajów.
W związku z tym, że zakupy dekoracji świątecznych odbywają się zazwyczaj spontanicznie i pod wpływem ogromnych emocji, organizatorzy targów Christmasworld zadbali o to, by tych ostatnich nie zabrakło również na przygotowanej ekspozycji i w poszczególnych prezentacjach. Nadrzędnym celem było bowiem wzbudzić w zwiedzających radość, przyciągać ich uwagę wysmakowanym detalem, grą świateł i baśniowym nastrojem. Szczególną popularnością cieszył się lodowy hotel (Ice Hotel) duetu duńskich projektantów 2Dezign. Zarówno wystawcy jak i goście byli pod wielkim wrażeniem zgromadzonych w tym miejscu produktów dekoracyjnych, kwiatów i akcesoriów w odcieniach bieli i lodowego błękitu. Zamysłem projektantów było stworzenie dekoracji sklepowych wnętrz oraz witryn jako atrakcyjnej alternatywy dla zakupów mechanicznie dokonywanych drogą internetową. Podczas targów nie zabrakło także premiery trendów jakie będę obowiązywały w sezonie świątecznym 2015/2016. Jak zdradzili członkowie biura trendów bora.herke.palmisano, pod względem dekoracji, zapowiada się on niezwykle czarująco i niekonwencjonalnie.
Przyszłoroczna edycja Christmasworld odbędzie się w dniach 29 stycznia – 2 lutego 2016.
Fot. Jarosław Kiedrowski